شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

ساخت انواع کباب پزهای تابشی اتوماتیک شیدپخت

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

تجهیزات آشپزخانه

تهیه و خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یکی از دغدغه های جدی افرادی است که قصد راه اندازی فست فود , رستوران , کترینگ وآشپزخانه صنعتی را دارند دلیل این امر کمبود تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب وکارآ است که شاید یکی از دلایل عدم آشنایی جامعه با تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی است. باتوجه به دامنه وسیع تجهیزات آشپزخانه صنعتی نمی توان شرکتی را پیدا نمود که اقدام به تولید تمامی تجهیزات آشپزخانه صنعتی مورد نیاز جهت راه اندازی رستوران نماید .شرکت شیدپخت با تامین و تولید صفر تا صد تجهیزات آشپزخانه صنعتی همواره سعی در تامین رفاه شما متقاضیان عزیز را می نماید .

تجهیزات رستوران

تجهیزات رستوران تمامی قطعات بزرگ و کوچک رستوران که شما برای ذخیره و تولید محصولات غذایی در آشپزخانه تجاری خود استفاده کنید، را شامل می شود.تجهیزات رستورانی می تواند همه چیز را شامل شود از مایکروویو های آشپزخانه کوچک گرفته تا صفحات داغ، کولر و فریزر. نیرو و انرژی بیشتر تجهیزات رستوران توسط گاز یا برق تامین می شود. در میان تجهیزات رستوران، ابزار و وسایل مختلفی وجود دارد که می بایست در فضای رستورانی از آن ها بهره برد.

تجهیزات فست فود

یکی از بهترین سرمایه گذاری ها، باز کردن یک فست فود جذاب برای مشتریانیست که علاقه ی زیادی به صرف این غذاها دارند. یک فست فود نیازمند بهترین تجهیزات فست فود است. طرح و برنامه ریزی برای خرید تجهیزات فست فود، به صاحبان کسب و کار این امکان را می دهد که به بهترین شکل ممکن از مشتریان پذیرایی شود.
تجهیزات فست فود همه چیز را شامل می شود؛ از اجاق های صنعتی تا میز ناهار خوری، ظروف رستورانی و حتی دستگاه های یخ ساز. چنانچه تصمیم دارید به این شغل روی آورید، می توانید تجهیزات خوب فست فود را از شیدپخت خریداری کنید.

فر پیتزا تابشی فر پیتزا پز

فر ریلی پیتزا شیدپخت با سیستم حرارتی تابشی که توسط شرکت خلاق دما گستر اراک طراحی و ساخته شده است. مصرف کم گاز، سرعت پخت بالا از مزایا و ویژگی های فر پیتزا ریلی شیدپخت است.

کباب پز تابشی خانگی بدون دود

کباب پز تابشی کوچک خانگی شیدپخت از سری کباب پز های تابشی سالاماندر شیدپخت است که برای استفاده در منازل و آپارتمان ها و باربیکیو طراحی و ساخته شده است. این کبابپز قابلیت طبخ کباب کوبیده، کباب بختیاری، کباب سلطانی، کباب برگ، جوجه کباب، ماهی کباب، همبرگر، پیتزا، .. را دارد.

کباب پز تابشی دستی ریلی عقیق - 30 سیخ

کباب پز تابشی ریلی مدل عقیق شیدپخت با ظرفیت پخت همزمان 30 سیخ کوبیده برای پخت انواع کباب کوبیده برای رستوران ها و کبابی ها، آشپزخانه های صنعتی در شرکت ها و بیمارستانها در شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) طراحی و به تولید انبوه رسیده است.

کباب پز تابشی دستی آسانسوری (سالاماندر) رومیزی

کباب پز تابشی سالاماندر رومیزی شیدپخت با ظرفیت پخت همزمان 10 سیخ کوبیده برای پخت انواع کباب و ماهی کباب، استیک، همبرگر و .. برای رستوران ها و کبابی ها، جگرکی ها در شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) طراحی و به تولید انبوه رسیده است.

کباب پز تابشی دستی آسانسوری (سالاماندر) هامون

کباب پز تابشی سالاماندر هامون شیدپخت با ظرفیت پخت همزمان 20 سیخ کوبیده برای پخت انواع کباب و ماهی کباب، استیک، همبرگر و .. برای رستوران ها و آشپزخانه هایی که فضای کمی دارند در شرکت خلاق دما گستر اراک (شیدپخت) طراحی و به تولید انبوه رسیده است.

کباب پز تابشی اتوماتیک زمرد عریض

کباب پز تابشی اتوماتیک زمرد عریض با ظرفیت پخت 1000 سیخ در ساعت کباب بنابی (50 سانتیمتری) مانند مدل زمرد پر طرفدار ترین کباب پز های اتوماتیک شیدپخت است. کبابپز صنعتی زمرد عریض مناسب برای تالارهای پذیرایی و آشپزخانه های صنعتی است که در هر وعده غذایی بیش از 1000 پرس سرو می کنند.

کباب پز تابشی اتوماتیک یاقوت عریض

کباب پز تابشی اتوماتیک یاقوت عریض شیدپخت کوچک ترین مدل کبابپز تابشی اتوماتیک در محصولات شیدپخت است که قابلیت پخت کباب بنابی (50 سانتیمتری) را دارد. کباب پز اتوماتیک یاقوت عریض به دلیل ابعاد کم و ظرفیت 400 سیخ در ساعت پاسخ گوی نیاز اکثر مشتریان است.

12